“سوتی عوام جاگتے حکمران “

Posted on September 1, 2015



“سوتی عوام جاگتے حکمران ”
جو لوگ کہتے ہیں کہ ہمارے حکمران سو رہے ہیں وہ غلطی پر ہیں کیونکہ حقیقت میں حکمران جاگ رہے ہیں اور ہم عوام سو رہے ہیں ۔ سب جماعتیں اور سیاستدان حکومت میں ہیں ، power میں ہیں اور جو ان کے جی میں آرہا ہے کر رہے ہیں ۔ پہلے 5 سال زرداری کے ساتھ مل کر سب نے مال بنایا اور اب سب نواز شریف کے ساتھ مل کر مال بنا رہے ہیں ۔ دونوں ہاتھوں سے پاکستان کو لوٹ رہے ہیں ۔ کبھی IMF سے قرضے کبھی کسی اور سے غریب عوام کے نام پر قرضے ، کبھی بجلی ، پانی ، گیس ، پٹرول مہنگا کبھی ادھر لوٹ مار کبھی ادھر سے لوٹ مار ہر طرف سے غریب عوام ہی لوٹ رہی ہے ۔ کبھی مذہب کے نام پر فضل الرحمن ، کبھی پنجاب کے نام پر نواز شریف ، کھبی بھٹو کے نام پر پی پی پی ، کھبی ماجر کے نام پر الطاف ،کھبی پٹھان کے نام پر اسفندیار ولی ۔الغرض ہر نام پر ہر کوہی لوٹ رہا ہے اور ملک فروخت کرکے مال بنا رہے ہیں ۔
اگر حکمران سو رہے ہیں تو وہ لوٹ کیسے رہے ہیں نیں نیں بھی حکمران جاگ رہے ہیں تو لوٹ رہے ہیں ۔ عوام کو کوہی غرض نیں کوہی کیا کر رہا ہے اور کسے لوٹ رہا عوام تو بس سوئی ہوئی ہے ۔ خدا کے لیے اب تو جاگ جاؤ ۔ یہ چور روز ایک نی فیلم شروع کر دیتے ہیں اور عوام خوش ہے کہ اب نواز اور زرداری کی جنگ ہونے والی ہے اور یہ اپنے انجام کو پہنچنے والے ہیں ۔ یہ سب ڈرامے بازی ہے یہ سب چور ایک دوسرے کی انشورنس پالیسی ہیں ، یہ کھبی ایک دوسرے کو نیں پکڑیں گے ۔آج زرداری کو اپنا انجام نظر آیا تو اسے ماڈل ٹاون کے شہدا یاد آگے ۔
ابھی چند دن سب میڈک TV پر چلائیں گے کہ جموریت کو خطرہ ہے ، آئین کو خطرہ ہے ،ترقی کو خطرہ ہے ، یہاں تک کہ ملک کو خطرہ ہے ، عوام کو خطرہ ہے آگر ہم چور پکڑے گے ؟ ۔ عوام جموریت اور آئین کی خاطر سڑکوں پر آجایں تاکہ ہم چور آئین اور جموریت کے لبادے میں بچ جائیں ۔ اگرچے آج تک اس جموریت اور آئین نے غریب کو دیا کچھ نیں ۔ لہٰزا
“اے عوام پاکستان خدارا اب تو جاگ جاؤ اور ان ڈاکو چور حکمرانوں کو سو لا دوں ۔
اب بھی کچھ نیں ہو گا نہ نواز زرداری کو پکڑے گا اور نہ زرداری نواز کو پکڑے گا یہ صرف نورا کشتی ہے ۔ آخر میں آرمی بھی جموریت کے نام پر ان سب چور اور ڈاکووں کو چھوڑ دے گی اگر ہم عوام یونہی سوتے رہے ۔
خدا کے لیے اٹھو اور اب جاگ جاؤ اور ان چوروں اور غاصبوں کو سو لا دوں ۔

از محمد خلیفہ