PEMRA bans TV channels from airing Mathira’s contraceptive ad

Posted on July 23, 2013



پاکستان کی میڈیا ریگولیٹری اتھارٹی (پیمرا) نے عوامی شکایات پر ملک کی مشہور خاتون سٹار کے ایک اشتہار کو ‘غیر اخلاقی’ قرار دے کر اس پر پابندی لگا دی ہے۔

اے ایف پی کی ایک رپورٹ کے مطابق، پیمرا نے تمام براڈ کاسٹرز کو ایک خط کے ذریعے ہدایات جاری کی ہیں کہ وہ فوری طور پر ‘جوش کنڈوم’ کے اشتہار چلانا بند کر دیں۔

پاکستانی معاشرے میں مانع حمل کے طریقوں پر مذہبی حلقوں کی جانب سے سخت ردعمل کے خدشہ کی وجہ سے میڈیا پر کھلے عام بات کرنے سے عموماً گریز کیا جاتا ہے۔

تاہم اس قسم کے غیر ذمہ درانہ اشتہار پر پابندی سے خدشہ ہے کہ بڑھتی ہوئی آبادی جیسا انتہائی اہم موضوع اجاگر نہیں ہو سکے گا۔

پچاس سیکنڈ پر مشتمل اس اشتہار میں متیرہ نے نئی دلہن کا کردار ادا کیا تھا جو اپنے شوہر کی خدمت کر کے ایک پڑوسی جوڑے کو حسد میں مبتلا کر دیتی ہے۔

بالاخر جب پڑوسی متیرہ کے شوہر سے پوچھتا ہے کہ آخر وہ کس طرح اپنی بیوی کو خوش رکھتا ہے تو اس کا جواب ہوتا ہے: ‘اپنی زندگی میں جوش لاؤ’۔

پیمرا کے ترجمان فخر الدین مغل نے بتایا کہ خط میں اشتہار کو ناشائستہ، غیر اخلاقی، سماجی، تہذیبی اور اخلاقی روایات کے مخالف قرار دیا گیا ہے۔

‘اس طرح کے غیر اخلاقی اشتہار کا پاکستانی ٹی وی چینلز پر، وہ بھی رمضان کے مہینے میں، چلنے پر ایکشن لیا جانا ضروری تھا’۔

اقوام متحدہ کے مطابق، ہر تیسرے پاکستانی کو مانع حمل کے طریقوں تک دسترس حاصل نہیں ہے اور ملک کی اٹھارہ کروڑ کی آبادی میں ہر سال دو فیصد کا اضافہ ہو رہا ہے۔

ماہرین نے خبردار کیا ہے کہ ملک کی تیزی سے بڑھتی آبادی کی وجہ سے قدرتی وسائل پر شدید بوجھ پڑ رہا ہے۔

جوش کنڈوم کو پاکستان میں ڈی کے ٹی انٹرنیشنل مارکیٹ کر رہی ہے۔

یہ ایک امریکی این جی او ہے جو ترقی پزیر ملکوں میں آبادی پر کنٹرول اور ایچ آئی وی سے بچاؤ کے لیے کام کرتی ہے۔

http://urdu.dawn.com/2013/07/23/pemra-bans-mathira-ad/

FaceBook

Tune

YouTube
http://youtu.be/ix_7hZUhpSc

Following scores of complaints against a TV advertisement on contraceptives, Pakistan Electronic Media Regulatory Authority (Pemra) on Tuesday ordered all TV channels to immediately stop its broadcast.

In a letter written to the Pakistan Broadcasters Association (PBA), Pemra pointed out that the advertisement was generally “perceived as indecent, immoral and in sheer disregard to our socio-cultural and religious values.”

“Airing of such immoral advertisement on Pakistani channels and that too in Ramazan warrants serious action,” Pemra
spokesperson Fakharuddin Mughal said.

Pemra argued that regardless of public complaints, the content of the advertisement contravenes not just the Pemra Act 2007 but also the constitution of the country.

As a result of this order, the PBA has directed its member TV channels against airing the advertisement.
Josh condoms are marketed in Pakistan by DKT International, a US-based non-profit organisation that works to promote family planning and HIV/AIDS prevention in the developing world.

The 50-second advertisement stars model and actress Mathira as a newlywed bride who makes a neighbouring couple jealous by pampering her husband who uses Josh condoms