• BROWSE BY

Browse website with your favourite
Anchor/politician/Channel Or Program

  • BROWSE BY PROFILE
  • PROGRAMS AND TALKSHOWS
  • TV CHANNELS

Sar e Aam (Debate Over Mutah[Nikah]) – 19th July 2013

Watch Allama ibtisam Ilahi , Mufti Abdul Qawi & Shabnam Mehmood in Sar e Aam – 19th July 2013

Dailymotion

tune.pk

Youtube

http://youtu.be/NPdA9n_yTq8

  • Haider

    nice debate

  • ALI

    MR. IQRAR, ARY NEWS
    ASSALAMU ALAIKUM

    YOU DID AN EXCELLENT PROGRAM ON JULY 19, 2013 ON "NIKAH-E-MUTAH" BASED ON A RECENT BBC REPORT.

    LAST WEEK BBC AGAIN PUBLISHED ANOTHER REPORT ON "JIHAD AL-NIKAH", LINK ATTACHED http://www.bbc.co.uk/urdu/world/2013/09/130920_ji….

    MUSLIM COMMUNITY WILL GREATLY APPRECIATE IF YOU MAY KINDLY ARRANGE A TALK SHOW ON "JIHAD AL-NIKAH" BASED ON THE BBC REPORT AND INVITE THE SAME PANEL AS WAS IN THE PROGRAM OF "NIKAH-E-MUTAH".

    I WOULD LIKE TO HEAR THE VIEWS OF ALLAMA IBTISAM ILAHI, MUFTI ABDUL QAWI AND THE SHIA ALIM ON THIS "JIHAD AL-NIKAH".
    THANK YOU AND WASSALAM.

  • meekal

    aby kis tatooo ko bithaya hai deobund ki taraf se??????????

  • Mast Malang

    @ Taqqi Ali : burden of proof lies on you mr. you have a problem with them, go and put up a writ petition against them in any local courts first, as I presume that is how it is done. whats up with this non sense shia ja kar court main jawab dy? you should go to a court. adalat main aap nahin ja rahay ho idiot which means you have nothing even to make up your case. supreme court? your case doesn't even qualify to be presented here. you should rather keep on chalking the walls with your idiotic stuff.
    should shia care? I don't think so and neither should I. but yuk …. such ignorance

  • amjadabbas

    Muta kom umar ney haram kia

  • https://www.facebook.com/Ypaki Aaqib Abbas

    عمر کو یہ اجازت کس نے دی کہ وہ یہ خود سے منع کرے

    ابن عمر سے روایت ہے کہ عمر نے کہا کہ زمانہ رسول ص میں دو متعہ ہوتے تھے، اور میں ان سے منع کرتا ہوں۔ متعہ الحج اور متعہ النساء مسند ابی عوانۃ جلد ۲ صفحہ ۳۳۸

    ابی موسیٰ نے عمر سے روایت کی کہ عمر نے کہا بے شک متعہ سنت رسول ہے، لیکن اپنے کیڑے کی وجہ سے وہ اس سے منع کرتے ہیں۔
    مسند احمد بن حنبل تحقیق الانوروط رقم ۳۴۲

    عمر نے منبر پے کھرے ہو کر کہا کہ زمانہ رسول اللہ ص میں دو قسم کے متعہ شرعآ جائز تھے، اور میں ان کو حرام کرتا ہوں۔ متعہ الحج اور متعہ النکاح، اور یہ اس بات پے نص ہے کہ متعہ النکاح زمانہ رسول ص میں موجود تھا، اور و انا نھی اس بات پے دلالت کرتا ہے کہ رسول اللہ ص نے اسے منسوخ نہیں کیا، اور یہ عمر تھا جس نے اسے منسوخ کیا، اور اس سے لازم آتا ہے کہ یہ عمر کے کہنے سے منسوخ نہیں ہو جاتا، اور یہ اس بات کی حجت ہے کہ عمران بن الحصین رضی اللہ عنہ نے کہا، کہ کوئ آیت ایسی نازل نہیں ہوئ جس سے آیت متعہ منسوخ ہوئ ہو، اور نہ ہی مرنے سے پہلے [حضور ص] نے اس سے منع کیا، پھر ایک شخص نے وہ کیا جو اس کے من میں آیا، اس بات کا ثبوت ہے کہ عمر نے اس سے منع کیا، الباب فی الاصول الکتاب صفحہ ۳۱۲

    • zeeshaan mir

      aaqib sb main aap ki sister se ya beti se ya aap ki ghar ki kisi khatoon se mattah karna chahta houn mujhay karnay ki ijazat dain aur sawab hasal karain

      please contact me
      03436790005

  • https://www.facebook.com/Ypaki Aaqib Abbas

    صحیح مسلم کتاب النکاح حدیث 1405
    جناب جابر سے روایت ہے کہ وہ فرماتے ہیں ہم متعہ کرتے تھے مٹھی بھر آٹے اور کھجور کے عوض، زمانہ رسول ص میں، اور ابو بکر کے زمانے میں ، حتیٰ کہ عمر نے عمرو بن الحریث کے واقعے میں اس سے منع کر دیا۔

    ابی نضرۃ سے روایت ہے کہ جابر بن عبداللہ کے پاس تھا کہ ایک شخص آیا اس نے جابر سے پوچھا کہ ابن زبیر اور ابن عباس دونوں متعوں کے بارے میں اختلاف کرتے ہیں، تو جناب جابر نے فرمایا کہ یہ دونوں ہم نے زمانہ رسول میں کئے ہیں، پھر عمر نے ان سے منع کر دیا تو ہم نے نہیں کئے۔

  • https://www.facebook.com/Ypaki Aaqib Abbas

    حضرت عباس سے سوال کیا گیا متعہ کے بارے میں تو آپ نے اس کی اجازت دی۔ تو ان کے غلام نے کہا کہ ایسے مشکل صورتحال یا عورتوں کی کمی کی وجہ سے ہوگا، فرمایا جی ہاں
    جابر بن عبداللہ اور سلمیٰ بن الاکوع سے روایت ہے کہ ہم ایک لشکر میں تھے کہ حضور ص ہمارے پاس آءے اور فرمایا تمہیں متعہ کرنے کی اجازت ہے تو تم متعہ کرو۔
    صحیح بخاری جلد ۳ صفحہ ۳۱۷